fast jag inte sett dig på så länge tänker jag på dig

Vill bara berätta allting. Att jag inte kan sluta tänka på honom, inte klarar en timma utan att tänka på honom. Vill inte fortfarande känna såhär för honom. fanfanfan det skulle vart du. Orkar inte med det här.

Skakade i en timma. Ändå sedan min kollega sa att du var här. Undvek dig men tittade runt hörnet. Försökte få din uppmärksamhet men ändå hålla mig långt borta. Ville bara att du skulle märka mig. Så du var precis bakom mig och jag kunde inte sluta skaka. Ville bara vända mig om, se dig ordentligt. Se att du ser likadan ut idag trots att jag är en helt annan person. Undrar om du skulle höra av dig om du visste sanningen. Om du visste hur det är.

Att jag inte kan vara lycklig med min pojkvän eftersom du fortfarande är i mina tankar. FANFANFAN kan du bara gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0