no no no what you did wasn't cool

Att du fortfarande kan väcka känslor inom mig. Den här gången hat och avsky. Vad fan skulle du göra där? Du har fler val nära dig. Varför var du tvungen att komma till mitt jobb för? Du tycker inte om butiken ens, det har ju sagt själv, efter att vi träffats första gången. Du fick liksom inget bra intryck sa du. Så vad gjorde du där? Tror du visste att jag skulle jobba.
Och när du bara stod där gjorde jag allt jag kunde för att komma undan. Vände ryggen till och gick så långt bort jag bara kunde. Men när du sa hej och gav mig det där leende ville jag bara slå dig tills du inte längre log. Frågade hur jag mådde och jag ville bara säga jag har mått skit men det börjar bli bättre nu tack så jävla mycket. Ville bara komma därifrån, att du bara skulle gå.
Jag hade varit fullkomligt nöjd med att totalt ignorera dig, om du inte sagt nånting och bara gått. För du gjorde mig så jävla arg och jag skakade tills Alex tvingade mig att ta det lugnt. Slå mig sa hon om det känns bättre då

Vad fan gjorde du där? Kan du inte bara hålla dig till din del av Huddinge? Så kan vi gå tillbaka till att inte känna varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0