Varför killar inte får mitt riktiga nummer

När jag för en gångs skull faktiskt gav killen mitt riktiga nummer och inte bara ett hopkok av siffror så hoppades jag ändå på att han skulle höra av sig. Sa det till honom också eftersom du faktiskt får mitt riktiga, och inte ett falsk som killar brukar få, så förväntar jag mig att du hör av dig! och han fick mig att lova flera gånger att svara honom så fort jag kunde också, om jag inte jobbade för då var det okej om det tog ett litet tag men högst tre timmar för längre än så kan jag inte vänta sa han innan hans tunga än en gång mötte min.
När han inte smsade i lördags tänkte jag att han går efter tre-dagars-regeln. Så idag måndag var tredje dagen. Men eftersom vi sågs i lördags också en snabbis kanske han räknar på tisdag. Så vi får se.

FAN för att få förhoppningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0