somehow find you and I collide

och jag vet väl inte egentligen
13 dagar ren
13 dagar utan hans hud mot min
13 dagar utan hans röst
det magiska talet tretton
och det känns väl lite bättre nu
än det gjorde för en vecka sen
ju längre tid som går ju bättre känns det
tiden läker alla sår
säger man ju när man vill få någon att må bättre

men visst
när jag ligger i sängen själv och ska sova
så vill jag inget hellre än att ha honom där
om ens bara hans arm att ha min panna mot
eller hans lår att ha mina fingrar på
något så litet
bara att känna att det faktiskt ligger någon där bredvid mig

men vill nog inget hellre än att ha hela honom pressad tätt emot mig, hans armar runt mig och hans läppar mot mina. så vill jag somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0