say you wanna be with me

Ni säger åt mig
men hallå, vad gör du? du har ju en kille du tycker om!
när jag står för nära en kille, dansar för nära en kille, har läpparna för nära en kille, eller kysser en kille.

ja, det har jag väl, men inget säger att han tycker om mig, så varför ska jag bry mig om honom när jag är ute och bara vill vara lycklig för en kväll? Om han skulle råka vara på samma ställe skulle jag kanske bry mig, kanske skulle kyssa någon random precis framför honom, bara för att se om han reagerar. Kanske skulle han bry sig och åh vad glad jag skulle bli då. Men han skulle antagligen inte bry sig och det skulle göra så jävla ont.

Så jag orkar inte tänka på honom när jag är ute med er tjejer. Orkar inte ha ont i bröstet när jag istället kan ha ont i fötterna efter för mycket dansande i för höga klackar.
Jag orkar inte tänka på honom varenda vaken sekund, som jag gör nu. Så när jag är ute med er, så vill jag bara få tänka på vad som helst förutom honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0