now I blew it

Vissa dagar är enklare än andra
det gör inte lika ont
jag tänker inte lika mycket på honom
och med inte lika mycket menar jag
två minuter utan att ha tänkt på honom
ibland kan det till och med gå fem
men det är väldigt sällan

idag ska jag ta en senare buss för igår så åkte hans buss rakt förbi mig
kanske såg han mig kanske var det honom jag såg
vi testar idag igen fastän han kanske åker bil då han har ganska bråttom iväg sen igen för jag vet ju vad han gör på onsdagskvällar fastän jag inte vill veta för hon är så otroligt jävla söt så jag vill bara skjuta mig själv när jag tänker på hur nära honom hon får vara
och han är förjävla sexig i mjukisar

och med den bilden i huvudet kommer jag inte kunna tänka på något annat på hela kvällen. FML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0