Jag vill inte vara med, allt är katastrof, och jag ska, jag ska aldrig mer förtära alkohol.

Fredagskvällen kan ha varit den bästa på nånsin. Dansade tätt med en snygg kille, grovhånglade med samma kille, gav samma kille ett töntigt sugmärke bara för att jag kunde och han älskade när jag kysste honom på halsen. Och det såg jag på hans byxor och vi sjöng tillsammans till I want all of you tonight, give me everything tonight, let's do it tonight, grab somebody sexy tell them HEY give me everything tonight. Och han undrade om det inte fanns något ställe med en säng i närheten så han kunde visa mig vad en riktig man är och jag kände mest äckel, så jag började kyssa honom istället. Och så vi pratade, och grejerna han ville göra med mig. Allt var precis vad jag behövde. Nånting annat. Med hans tunga i min mun hade jag inte tid att tänka på nånting. När jag kom hem tänkte jag inte längre på N. Orkade inte bry mig om honom. Så när jag idag träffade M igen ville jag ju samma sak, ha hans tunga i min mun hans händer över hela min kropp, mina ben över hans och mina händer i hans nacke och på hans rygg.
Men han är bara ännu ett svin och det kom vi fram till redan i fredags. Så varför gör det så jävla ont att bli nekad?

Jo juste, för min kropp skriker efter mänsklig kontakt, skriker efter några händer mot min hud, skriker efter någons tunga i min mun, skriker efter någons höfter tätt emot mina.
Jag skriker efter allt detta, vill inget hellre än att ha någon bredvid mig nu. Helst N för då vet jag vad jag får och jag vet att jag gillar det, men det spelar inte så stor roll om det är någon annan längre.

Och M har mitt nummer, får se om han faktiskt använder det, för han fick mig att lova att svara honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0