Helvete fan skit också

Jag kan verkligen inte jobba, klarar inte av att vara på samma ställe där jag en gång träffade dig. Står på samma ställe där du kom fram till mig. Sitter i kassan, står i mejeriet. Vart jag än är ser jag dig. Fan helvete skit också. Bestämde för två år sen att jobbet är en killfri zon. Där ska jag aldrig träffa killar/pojkvänner/ex. Aldrig i livet. Måste få ha något ställe som är bara mitt. Men det har du förstört för mig.

För jag ser dig vart jag än är, tänker att du är där, vill ha dig där. Vill ha dig här, nu, hela tiden.

Tänker på dig när jag ligger i min säng. Tänker att du en gång låg här med mig och jag låg på ditt bröst och vi kysstes och du knäppte upp min skjorta. Att tänka gör så jävla ont. Fan helvete skit också.

Du var bara tvungen eller hur? Jag var beredd på att vara singel, inte kär, vara själv. Och så kommer du och är så jävla sexig att jag bara vill lägga mig på golvet och dö.
Om jag bara inte gått till jobbet den dagen, inte tagit det extrapasset, då hade jag aldrig träffat dig och inte haft så jävla ont i bröstet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0