but I didn't text you at three in the morning to have a relationship

och jag vet ju att han inte vill ha ett förhållande
har vetat det ändå sen början
men nånstans har jag alltid tänkt kanske kanske vill han egentligen kanske är han bara rädd för att bli sårad kanske vill han ha mig

så igår när han gjorde slag i saken och sa det att han vill inte ha ett förhållande
så visste jag ju redan det, har vetat det sen början och det sa jag också
men egentligen ville jag bara krypa ihop och börja gråta
fast så tänkte jag
vem fan är han egentligen?
bara ett kort svin
och när jag gick runt i mina finaste röda klackar
så var jag så jävla mycket längre än honom
då tänker jag stå över honom också
och vara the better person
så jag skrev att
det vet jag väl, har vetat det sen början. det vill inte jag heller

men hans
bra
gjorde så jävla ont, trots allt om att vara bättre än honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0