a kiss with a fist is better than none

men jag kan inte sluta undra ändå
om det faktiskt är vad du vill
för i början så var ju allt så mysigt
låg i sängen såg på film tv serier
åt middag duschade pratade
du vet allt sånt därnt man gör i början
och kvällen efter jag somnat på ditt bröst
med din hand på min midja
förändrades du
blev kall
idioten du är idag
svinet du var igår
killen du alltid kommer vara
jag tror att du egentligen
bara är rädd och att jag hade rätt
du blev krossad och idag är du en känslokall idiot
som bara försöker skydda sig själv
för om jag inte tror det
och istället inser att du talar sanning
så kommer allting göra så ont att jag inte kommer stå ut
och jag hatar mig själv för allt som har hänt
om jag ändå inte gått till jobbet den dagen
ringt in och sjukanmält mig
missat bussen
eller kanske bara varit i mejan och inte där
precis när du var där
om någon annan varit där
så hade det här aldrig hänt
men visst
jag är väl glad att jag träffade dig

för nu vet jag vad jag aldrig mer ska göra om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0