you're just a broken angel

och jag bröt ihop satt och skakade tårarna bara rann. Mina finaste tjejer kom in och höll om mig och sa att de älskade mig och vem fan är han att säga vem jag är? Och jag bara skakade och grät och ni bad mig förklara vad som gjorde ont och jag kunde inte.
Sa bara hans namn inget mer, kunde inte få fram mer ord och ni höll om mig, visste inte vad ni skulle säga men det gjorde inget. Bara att ni var där var tröst nog. Och jag kunde inte förstå hur jag kunde göra det jag gjorde. Hur jag kunde göra så mot honom men jag vet ju, att han inte bryr sig om vad jag gör.
Men kan han inte bara fråga har du haft sex med någon annan? så jag vet att han faktiskt bryr sig. Men jag skulle antagligen bara svara vadårå? har du något emot det? och han skulle sucka för sig själv och inte ens svara.

För grejen är. Skulle han säga att ja jag har ett problem med det jag vill vara den enda du har sex med så skulle jag släppa allt och åka hem till honom och säga att jag ångrar mig men fan ta dig du kan dra åt helvete jag ångrar dig om något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0