you're barely waken and I'm tangled up in you

Allt känns så himla bra med dig. Kan vara mig själv med dig. Kan säga exakt vad jag vill, skratta hur högt jag vill. Du ser bara på mig och säger baby du är så fin och jag rodnar och vet inte längre hur man står upp. Kysser dig hårt och säger du är för fin för att vara sann. För det är du. Trodde inte det fanns någon som du där ute. Och bara väntade, väntade på mig. Kan fortfarande inte förstå att du vill vara med mig, att du kallar mig baby älskling hjärtat, att du vill vara nära mig. Är så otroligt glad att du tog tag i mig när jag var full och glad, att vi kysstes och att jag gav dig mitt nummer.
Du är det bästa som har hänt mig på hela året. Du är så otroligt jävla fin så jag står inte ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0