we found love in a hopeless place

Vill inget hellre än att få kalla mig din. Få säga till hela världen att du är min bara min och ingen annans. Vill veta allt om dig. Känna till bakgrunden till varenda ärr du har, även fast de flesta är från tändare. Vill höra din mamma berätta pinsamma historier om dig som barn och se dig rodna.
Vill spendera dagar under dina fula djurgårdenlakan, under din mysiga filt. Skippa måltider för det är bättre att ligga nakna och pussas i flera timmar. Bara gå ur sängen för att hämta vatten, kissa och duscha. Sånt man faktiskt måste göra för att överleva. Annars har vi allt vi behöver hos varandra. Jag har allt jag behöver hos dig, du är allt jag behöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0