there's a place in my head that repeats what you said that day

Vaknade. Åkte till jobbet. Begravde mig i kunder så jag slapp tänka. Hamnade på golvet och mina tankar. Fan för det. Tänkte för mycket på er.

När jag slutade och såg att du smsat stannade mitt hjärta. Du. Smsade. Mig. Först. Det har inte hänt på väldigt länge. Inte sen i början av vad vi nu var. Blev helt chockad. Läste och trodde du skickat fel. Men det brukar du ju inte göra. Men det blev inte som du ville ändå. För varför ska jag ge dig vad du vill ha när du inte kan göra det för mig?
Men. Du smsade mig på alla hjärtans dag. När kommer du då? Som att du väntade på mig. Den 14 februari. Trodde du skulle ha en date med någon. Eller iallafall att du skulle ligga med någon. Inte att du skulle smsa mig klockan 20 och fråga när jag skulle komma. Ville inget hellre än att åka till dig och låta dig have your way with me.

You're afraid the mistakes that you made dug your grave but baby that's the price you pay

If you want me, be a man about it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0