somehow find you and I collide

you just don't strike me as that kind of boy

han som håller på med massa tjejer varje helg. Som kysser flera tjejer på samma kväll. Alla har alltid trott det om mig, att jag ligger runt med alla killar jag träffar. Gör dem besvikna när jag säger hur det är.
Så när jag sa att jag legat med dig blev de chockade. För jag är inte den som ligger med en kille jag inte känner när jag är full. Det är inte så jag gör.
Och det där är inte alls vad jag ville få sagt. Ville säga att du inte är som jag trodde.
Men kanske är du som din vänner sa och säger gång på gång. Bara blyg och det är bara för mig att gå fram till dig så är du min.
Dina vänner visste ju alla vem jag var, det var lite intressant. Vill veta vad du sagt. Ville fråga tjejen jag träffat innan men hon var för eftertraktad så hann aldrig fråga henne.
Vill veta vad du sagt. Ifall du såg fram emot att träffa mig igen eller om du bara ville undvika mig hela kvällen.

För jag hörde honom säga är det där Rebecca? fan kyss henne då, och du kysste mig på kinden för jag kollade inte på dig men jag vände mig om och du kollade mig i ögonen och jag kysste dig på läpparna och det kändes så rätt att ha din tunga mot min. Och vi hörde wooo och oooooh och jag kände hur du började le men du slutade inte. Så jag log men fortsatte.

Vill bara veta vad du tänker. För hittar du hit vet du exakt hur jag tänker.

Kommentarer
Postat av: leyla

<3

2012-02-13 @ 11:27:35
URL: http://braibland.blogg.se/
Postat av: leyla

<3

2012-02-13 @ 11:28:28
URL: http://braibland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0