My love burns and you know that i'm made to be with you

Vill bara träffa dig. Ta en fika. Sitta på din soffa. Bara prata om allt som hände och inte hände. Bara reda ut det hela. I've kissed your lips and held your hand. För jag tror att det kan bli bra igen, som det var, vad det nu var. Om inte så vet vi att det inte kommer fungera och att vi borde gå vidare. Eller, varför skriver jag vi för? Du har ju redan gått vidare, bara jag som stannat kvar där vi slutade. It may be over but it won't stop here, I am here for you if you'd only care. Vill bara att du ska bry dig, vilja träffa mig. Vilja vara naken med mig, vilja hålla om mig. Shared your dreams and shared your bed.

Och jag tänkte på dig när jag satt på bussen och det var en idiot som slog sönder ett fönster. Visste att du skulle ha tagit honom. För du gör sånt och du älskar adrenalinet. I know you well, I know your smell. Och jag visste att du skulle komma tillbaka till mig helt hög på adrenalin och jag skulle inte kunna bärga mig, inte kunna hålla mig borta. För jag minns första gången vi träffades och hur pirrigt det var att vara nära dig där efteråt. Hur du sa att du älskar det, för du får en sån kick av det.

Men nu gör allting ont. Varenda jävla sak jag tänker på. Det är ett stort hål i mitt bröst som värker och bultar och det blir bara större och större. I'm so hollow, baby, I'm so hollow. Tills det fyller hela mig, så jag är tom. Då kan jag börja om på nytt med någon annan. Men jag vill inte det egentligen. Det finns en anledning till varför jag inte kan släppa dig så som jag släppt andra killar.

I've been addicted to you. Du är allt jag vill att en kille ska vara. Förutom delen där du är ett svin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0