Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Tätt i en soffa jag sitter nästan på dig trots att hela soffan är vår. Dina händer är på min nacke och rygg dina läppar är mot mina och din tunga utforskar min mun. Musiken är så hög att vi måste skrika när vi vill säga nånting och folk kanske kollar på oss men jag bryr mig inte. Jag kysser dig på halsen, låter tungan smaka saltet  som bildats efter att vi dansat tätt i ett hav av människor. Du säger åt mig sluta inte och jag skrattar till innan jag fortsätter. Kollar ner och ser att du verkligen gillar det. Din hand går över mina bröst min mage och ner på baksidan av mitt lår. Du drar mig närmare dig och kysser mig igen, tror du aldrig ville sluta. Men nån gång gjorde vi det och senare gick vi hem.
En sista kyss innan du gick på er buss och de på hållplatsen såg på mig och tänkte säkert hon tror han kommer höra av sig tror han kommer bry sig om det här imorgon. Och det trodde jag inte. Men jag hoppades nog ändå lite. På det där vi sjöng om. Give me everything tonight I want all of you tonight och du skrattade och sa vilken jävla bra tajming på musiken. Och jag såg att du vill verkligen ha hela mig ikväll. Detta var nångång lite innan du drog tag i mig och drog mig så nära som jag bara kunde komma och du höll mig hårt och släppte inte taget. Jag drog handen i din jeansficka och du såg lite chockad ut tills jag drog upp din iphone och knappade in mitt nummer och sa gör vad du vill med det men nu har du chansen att få se mig igen och du frågade ringa eller smsa?

Men det har gått några dagar nu och det enda jag egentligen vill är att ha din tunga i min mun och dina händer över mig. Inget mer inget mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0