I wanna wake up where you are

du frågade mig lätt att sakna svårt att älska?
och jag sa svårt att lita bara, har inga problem med att älska.
och du såg mig i ögonen och sa baby och kysste mig. vi vet båda vad den andra vill. jag vill ha dig du vill ha mig. det är så uppenbart för oss båda och det är så skönt. inga spel, ingen som leker svår. Det är det bästa, att vi båda varit öppna redan från början med vad vi vill. jag sa det när vi låg där i sängen och pratade första natten, jag vet vad jag vill ha så varför spela spel varför vara svår? det är bara onödigt och du sa äntligen en tjej som är som jag

du är så otroligt jävla fin så jag vet inte vad. vet inte hur du var förut men jag gillar den du är nu. gillar dig otroligt mycket så jag knappt står ut att vara utan dig. fjärilar i magen när jag ser dig rysningar när du kysser mig och när din hud är precis mot min kan jag inte hålla mina fingrar i styr. drar fingrarna över din mage mot din rygg över dina armar. står inte ut när jag inte rör dig, att vara ifrån dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0