I tried to make it on my own, tried my best to get along

Och jag klarar mig väl helt okej. Älskar att gå ut på krogen och inte behöva tänka på vad jag gör. Kunna kyssa fem killar på en kväll bara för att jag kan.
Bli alldeles för full en lördagskväll och helt plötsligt ligga naken under en kille. Sen komma och krypa ner bredvid honom senare, för att inte behöva sova själv i ett okänt hus.

Nu såhär på kvällen efter att ha hört hans röst igen vill jag tillbaka. Och inte somna själv. Somna med fulla kyssar mot halsen med händer som inte vill sova utan bara ta på mig.
Inte behöva bry mig. Bara göra vad som faller in i huvudet.


Men kan ändå inte sluta vilja ha någon att vakna upp bredvid varje dag, att pussa när man halvsover, att laga mat till, att mysa framför en film med.
Jag har nu provat på att vara singel, och jag gillar det inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0