I can't stay away, please see my face and be reminded

Han låg naken över under bredvid mig hela natten och dagen efter sa han åt mig att försöka med killen jag egentligen gillar, eftersom jag tydligen gillar honom.
Grejen är den, jag har försökt. Så jävla hårt. Med alla metoder jag kunnat tänka på. Förutom att vara helt stalker-aktig och stå och vänta utanför hans port. Så lågt tänker jag inte sjunka. Jag har hört av mig med många olika anledningar, vid alla olika tidpunkter. Sagt att jag vill träffas, kanske se på tv, eller bara ligga och han bryr sig inte.
Jag orkar inte försöka mer. Helt seriöst, om jag försöker en gång till och han inte ens svarar så vet jag inte vad jag gör. Kommer krypa ihop i sängen och hata mitt liv, bara ligga och gråta och lyssna på världens deppigaste kärlekslåtar.
Mina vänner säger antingen ja men hör av dig igen, han kommer säkert svara! eller fan glöm honom gå vidare det finns så många andra! Men det går inte, inte alls. Det enda jag tänker på är honom. Hela tiden, varenda sekund.
Och tro mig, jag vill gå vidare. Jag vill inte känna såhär. But love and reason rarely see eye to eye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0