du äcklar mig

Vad trodde du egentligen? Att min vän skulle gilla dig, efter så många gånger hon sett mig ledsen efter något du sagt? Efter allt hon hört mig berätta om dig? Det hon sa när du gått från Oxid var att du var äcklig och hon förstår inte varför jag ens pratar med dig. Hon tyckte du var vidrig som stod och flinade åt henne medan du var där för att träffa mig. Hon skällde ut mig för att jag ens bad dig komma dit, för att jag ens pratar med någon så vidrig som du.

Så när hon la till dig på facebook, hur fan tänkte du? Du trodde att hon tyckte om dig? Tyckte du såg bra ut? Trodde hon ville träffa dig? Jag har alltid tyckt att du är en smart människa, ingen man kan lura. Men fan så fel jag har haft. Du förstod inte att hon satt och skrev allt du skrev till henne till mig? Att jag sa åt henne vad hon skulle skriva till dig. Du äcklar henne och hon skulle aldrig någonsin träffa en kille som du.
Hon la till dig för jag bad henne. Vi väntade på att du skulle skriva och, javisst det gjorde du. Så jävla blåst du är. Trodde hon gillade dig, att hon skulle gå bakom min rygg för att prata med dig. Tänk om, en gång till. Hoppas du inser hur idiotisk du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0