but I think I know

 

in your car and I asked where are you going now? and you were going to pick up a girl from the airport, I asked your girlfriend or what? you said she's just my best girl-friend and nothing more and I said how can I know that for sure? You're just gonna have to trust me I guess you replied. And after a few more lines you said yeah she's my girlfriend and now that's she's back I'm never gonna call you again.

 

Och jag skrattade och pussade dig hejdå en sista gång. Men vi pratade lite mer och jag vet inte längre vad jag sa. Men efter den dagen var du inte den samma. Men det var den kvällen jag kysste en annan. Du vet inte om det, men kanske vet du. Kanske var det jag som förstörde?

Men var det verkligen den kvällen? Jo juste det var det. Men först skulle du till din mamma för middag. Och jag gick ut med en av mina närmsta och kysste en gammal killkompis på munnen och tänkte direkt på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0