broken angel were you sad when he crushed all your dreams

jag kan hitta mig själv stirrandes på din bild. tänka att du är ett svin och hålla pekaren över ta bort vän men kan aldrig förmå mig själv till att klicka. aldrig aldrig aldrig vill jag glömma dig. vill aldrig glömma vad vi gjorde, hur du kändes. vill aldrig glömma vad du gjorde mot mig. för jag vet att jag ska aldrig göra om det. jag ska aldrig sätta mig själv i den positionen igen. tänker aldrig mer vara den tjejen. du krossade mig så jävla hårt och jag hatar dig så jävla mycket för det. men samtidigt vill jag säga tack, tack för vad du gjorde. för nu vet jag, när jag ska gå. när jag ska släppa taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0