And I slept with your arm around me and it felt so good

Jag försöker att aldrig ångra nånting jag gör. Jag vet inte hur vi hamnade där men jag vet att jag inte ångrar mig. Man ska aldrig ångra nånting för det var vad man en gång ville så jag bryr mig inte om vad de andra tänker om mig. Om E egentligen ville men bara var svår, nej förlåt, omöjlig. Jag försökte verkligen hela kvällen men orkar inte kämpa för en helt-okej-kille. Vill han inte så vill han inte och nu bjöd han min tjejkompis på fika så han tog det inte så hårt iallafall haha. Nej men så skilda budskap. Hörde att han var jättesugen på att träffa mig och så är han omöjlig. Då bryr jag mig inte.
Så nu slutade kvällen som den gjorde, och?
Jag ångrar ingenting.


N har gått vidare då kan jag också göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0