what a mess this has become

Vet inte hur jag ska skriva, vad jag ska skriva. Vill bara få ut nånting.
Vet inte om det här är vad jag egentligen ville, vill. Har älskat att vara singel, men samtidigt saknat att ha någon. Men ändå älskat att få vara mig när jag går ut, få göra vad jag vill och bara skratta åt allt dumt dagen efter.

Tänkte på det hela kvällen igår, varje gång jag pratade eller dansade med en kille. Att jag måste tänka på vad jag gör, trots att jag är stupfull. Att jag inte får låta det gå för långt.
Sa till min vän att det enda jag ville var att kyssa någon. För det är så jag rullar på fyllan. Jag kysser killar och skrattar åt allting dagen efter med min vän. Haha kommer du ihåg vad du gjorde igår?

Tycker verkligen om min pojkvän. Men kan ändå inte sluta tänka på det här. Vill jag verkligen? Jag har ju velat vara singel ett bra tag nu, men när natten kommer när lampan släcks vill jag känna dig nära mig.

Vet inte vad jag ska göra av det här. Vill ha friheten att göra vad jag vill ute på krogen men komma hem till min pojkvän och veta att han är min. Men är samtidigt självisk, skulle aldrig klara av att han gjorde nånting med någon annan på krogen, han får typ inte ens dansa med någon.

Hur ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: L

Du ska tänka på ingen annan än DIG SJÄLV. det är ditt liv och du är ung, passa på att göra det du vill innan du växer upp och måste tänka på annat. puss

2012-04-06 @ 11:25:42
URL: http://braibland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0