once you've gone it was never the same

hatar dig men kan inte sluta tänka på dig varje dag
vet att du är vän med henne
för att komma åt mig
för att få någon reaktion av något slag från mig
kan du inte bara försvinna? långt långt långt bort
vill skrika åt dig dra åt helvete vill aldrig mer se dig

är så jävla rädd för att du ska dyka upp igen
så jävla rädd för vad jag kommer göra
kommer vilja slå dig men inte lyckas
vill sparka flinet från ditt ansikte
vill få dig att känna smärta
känna hur jävla ont det gör att bli sårad

hur det känns att bli slagen till golvet
sparkad när man är nere
sen en avslutande armbåge i bröstet

det vill jag få dig att känna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0