jag vet att jag måste glömma dig

det var så länge sen vi pratade
två månader
jag måste glömma dig
men finner dig i mina tankar varje dag
varför kan du inte bara lämna mig? varför kan du inte bara dra åt helvete som jag bad dig att göra? lämna mig gå bara spring härifrån jag vill inte ha kvar dig

vill inte tänka på dig
vill vara lycklig med min man och låta dig vara ett dåligt minne och erfarenhet, men någon som stärkte mig till slut. För efter alla tårar jag fällt för dig så är jag ändå glad att vi träffades. För på något litet sätt så har du gjort mig så mycket starkare, trots att jag ännu har svårt att släppa in folk.
så tack för den lilla tiden vi fick men du kan dra åt helvete försvinna från denna jord vill aldrig mer tänka på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0