on my waist through my hair think about it when you touch me there

För jag skulle ju inte bry mig. Inte alls. Skulle ligga och inte känna nånting. Men jag glömde nog bort det när jag låg på hans bröst. F A N

Men det sägs att
regrets and mistakes
are memories made
och jag har ju faktiskt velat känna nånting. Vad som helst. Bara så jag vet att jag lever. Nu vet jag. Ont gör det att leva.
Så hör han inte av sig imorgon glömmer jag honom. Trots att hans nummer är lätt och mitt sifferminne är bra så jag kan hans nummer. Men det spelar ingen roll. Jag vill inte känna såhär.
Hur kunde jag nånsin ha önskat att känna såhär?
Men jag känner inget. Jag skulle inte känna, inte bry mig. Så okej. Det är okej att han säkert låg med någon inatt. Det gör inget för jag känner inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0