jag ska dansa fastän hjärtat brister, ska dansa för att hjärtat brister

Men jag försökte ändå. Försöka inbilla mig själv att jag kunde bara ligga. Att jag inte skulle bry mig. Men så var han så där fin som inte många är. Men samtidigt inte, vet att jag många gånger tänkt att han egentligen är ett svin när jag legat där bredvid honom. Lika många gånger som jag inte kunnat hålla fingrarna borta har jag tänkt det. Och det är sant, han är fan inte bra. Men fin är han, väldigt fin. Trots att han är hårdhänt och aldrig egentligen lyssnar på mig.

Jag vill nog bara ha honom för att jag vet att jag inte kan få honom. Vill egentligen inte ens ha någon att komma hem till, vill inte ha känslor för någon. Vill vara 18 och göra vad fan jag vill.
Som att kyssa 5 killar inom fyra dagar. Inte illa alls egentligen. Så ska jag leva mitt liv. Ska ligga med honom också, trots att det gör ont. Så jävla mycket ska jag ligga. Med vem jag vill också.
För det är det jag vill, kanske inte just att ligga runt, men att kunna göra det. Vill inte vara någon annans. Så varför i helvete kan jag inte glömma honom?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0