It can creep up inside you and consume you

Åh. Jag som inte skulle få känslor.
Ser honom överallt. Män med samma längd, med samma frisyr eller kanske bara samma hårfärg. Överallt är han och jag hatar det. Vill inte det här, inte alls egentligen. Jag vill inte ha känslor för någon.
Och kanske, om jag säger det nog med gånger, så börjar jag känna så också. Att jag egentligen inte vill ha honom, inte heller ha känslor för honom.

Men samtidigt som allt detta vet jag inte varför jag inte vill.
För vad är mysigare än att krypa ner i sängen med den man älskar? Att alltid ha någon där, alltid ha någon att vända sig till. Komma hem till och längta till.

Så egentligen. Varför inte?
Jo juste... För han vill bara ligga.

H E L V E T E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0