come crash into me

Och jag vet att det bara kommer göra ont i slutet.
Så varför försöker jag ens? det kommer ju bara göra ont för mig. Jag vet att han bara vill ligga men glömmer bort det varje gång jag ligger med huvudet på hans bröst och med hans hand på min höft.
Tänker att kanske vill han, kanske kanske kanske. Inte.
Och jag vet att jag borde sluta, borde aldrig ens ha börjat. Jag skulle inte ha svarat honom. Inte träffat honom. Sagt redan från början att jag inte vill träffa någon. Men nej då.
Istället försökte jag intala mig själv att jag vill också bara ligga, jag kommer inte få känslor. Jag kommer inte sakna honom när jag ligger hemma själv i min säng.
H E L V E T E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0