att jag aldrig lär mig

Sådärja. Nu kör vi igen tydligen. Så trött på män och ville egentligen inte, vill egentligen inte. Men han var bara tvungen. Och kroppen. Ska inte ens börja prata om den.
Men jag vet, och har vetat hela tiden, vad han är ute efter. jag VET VET VET det. Men glömde det nånstans när hans hud var mot min.
Så fin men jag orkar inte. Vill inte vill inte vill inte. inte alls. Är trött på killar. Vill verkligen inte.
Men trots det, att jag inte vill, så hatar jag att sova själv. Att han inte hört av sig på hela dagen förutom ett lamt god jul. Att han är så hård mot mig, så elak ibland.
tell me baby if it's wrong to let my hands do what they want

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0