whine up

Förutom att jag är sjuk så har dagen börjat bra. Låg i sängen och myste ett tag innan han tvingade upp oss...
Så nu har jag duschat och fixat med hårinpackning och ansiktstvätt och rakat mig under armarna och är nu fräsch igen! Orkade däremot inte raka benen, ska ändå inte ha shorts idag...
Just nu ligger mina kläder i tvättmaskinen och blir rena och fina igen. Och snart kommer deras städare hit och ska städa så vi har städat typ asmycket. Fett stört att man måste städa för att städarna ska komma och städa. Är inte det vad dom får betalt för? Wierd.

Senare ska vi ut till vaxholm och kolla på min fina moppe som jag kanske ska köpa, eller jag ska köpa den men ändå. :p
Det tar seriöst 1h och 20 min dit härifrån trångsund. Skandal! Sen bor han typ 400 meter från bussen... Undrar hur vi ska hitta... 
Men det löser sig säkert, har hans nummer och så :)

Nu ska jag gå upp och pussa lite mer på min söta pojkvän - som sitter och spelar WoW just nu, vilket gör honom osöt - men först ska jag hälla i mig vatten. Astörstig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0