Today, so far

Försov mig som fan imorse, kan bero på att jag låg och grät typ hela natten. Så jag vaknar runt typ tjugo i åtta av ett SMS från Hampus. Nationella provet i matte började åtta. Så jag var ganska screwed. Så jag tog ett snabbt beslut i att göra provet om ett år istället och försökte somna om lite, misslyckades ganska stort... För mycket att tänka på helt enkelt.
Så jag gick upp och duschade och klädde på mig. Mitt älskade lila linne som har varit borta så länge nu och gårdagens jeansshorts.

Ganska konstig hållning men ändå. Jag orkar inte ta ordentliga bilder.

Senare ska jag dra hem till älsklingen och dra hem alla mina kläder jag har där. Jag orkar verkligen inte det egentligen. Men jag måste. Imorgon är det East festival och André ska spela då, så ska dra dit mitt feta arsle och vara glad. Försöka iaf. Sen ska jag nog dra ut till landet för första gången sedan sommaren 2008. Jag var inte på landet en enda gång under hela 2009. Helt otroligt.
Men nu är huset fixat och poolen är under construction. Så det blir bra.


Ska dra med min lilla bebis ut också, min gulleplutt Mackis. Får se om min stora bebis följer med också.

Nu ska jag leta upp min deo (tror dock att jag glömde ta med den när jag drog igår) och sen ska jag läsa bloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0