this is a disaster

Kan ju meddela att jag är sjuk igen. Astråkigt. Kan knappt prata och måste andas med munnen för näsan är helt igentäppt :(

Var på AIK-Åtvidaberg igår. Antagligen därför jag är sjuk nu... Norra nedre med massa råttor är verkligen inte bra för hälsan. JA jag är fortfarande bajare men älskling ville gå på matchen och gullig som jag är så följer jag med :)
Så nu är han skyldig mig två Bajenmatcher, varav en i klacken och en på långsidan. Bebis då :)

Iallafall, vaknade typ 06:00 imorse och kunde inte ens säga godmorgon så jag sjukanmälde mig till skolan och somnade om i två timmar till när älskling skulle upp. Sen somnade jag om och hade värsta sexdrömmen typ. Asfreaky när jag vaknade... Haha! Var helt inlindad i täcket och tog ett tag att reda ut det.
Så jag gick och duschade och sen gick jag ner och åt frukost.
Nu sitter jag i soffan och lyssnar på MTV. Har inget att göra, men ska kolla TPB om nya Vampire Diaries och Gossip Girl är ute än... :)

Kanske kommer in något mer idag, är astrött även fast jag sov i typ 12timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0