things i hate about myself

jag har;
  • fräknar
  • fult lockigt hår
  • stor näsa
  • fula tänder
  • mina kinder blir som bollar när jag ler
  • min feta hals
  • mina nyckelben som döljer sig under huden
  • mina feta armar
  • att jag får fräknar på överarmarna
  • mina bröst som är ojämna
  • mina revben som inte sticker ut
  • min feta plufsiga mage, samt fettorand när jag sitter upp.
  • min rumpa
  • mina feta lår
  • mina koben
  • mina smalben som inte är lika smala som dom en gång var
  • mina stora fötter
  • mina långa krokiga tår.

Kommentarer
Postat av: escuse me but are you being serious, people out there skulle drömma om att se ut som dig!

eh, du är inte tjock! Du är vacker och har fin kropp embrace yourself och sluta klaga, inte ska man klaga när man ser ut som dig!

2010-05-23 @ 17:45:11
Postat av: ronja

fräknar är gulligt. jag är avis på ditt hår. du har ingen stor näsa. dina tänder är otroligt charmiga. hela ditt ansikte är otroligt sött, absolut dina kinder. du har ingen fet hals. vem bryr sig om nyckelbenen sticker visas? du har absolut inte feta armar. fräknar på dina armar har jag aldrig tänkt på. dina bröst är fina, stora och jämnar ut sig med åren. mitt ena revben sticker ut. tro mig, det är absolut inte vacker någonstans, Haha. du har en fin mage, absolut inte fet. din rumpa är supersexy! du har jättefina ben överhuvudtaget! du har inte stora fötter. dina tår har jag inte heller tänkt på.

åh beeeeeeeecca, du är den där tjejen som jag förut var med varandra skulle kunna göra vad som helst för att få se ut som.

så underbart fin, charmig, humor till max och verkligen en toppentjej! <3

2010-05-23 @ 21:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0