the one that saves me

Jag somnade till slut, helt utmattad. Försov mig imorse, vaknade en kvart innan bussen gick = ingen dusch på morgonen = äcklig bex. Skolan var helt okej, gick jättefort kändes det som! Sen var självaste Miljöministern Andreas Carlgren på besök och svarade på våra frågor och så :) Intressant faktiskt, jag som annars inte bryr mig om politik.

Sen drog jag till Östra och mötte upp älskling men han var bara grinig och så :(
Så vi gick hem till honom (stackaren fick leda sin moppe hela vägen) och sen när vi kom fram var jag tvungen att gå igen, den här gången till bussen till jobbet.
Work was... Well work.
Fick skjuts av Sofie och hennes pappa till Älvsjö och tog tåget hem till Haninge. Kom hem för typ 10 minuter sen. Det tar så otroligt lång tid hem från jobbet när man stänger! :(

Imorgon ska jag åka ut till landet med min gulliga lillebror och till mormor som redan är där. Ska bli skönt med en helg på landet, men kommer komma hem med tusen myggbett... Inte lika kul...

Jaa vad mer?
Jo att min pojkvän är dum. Han skulle följa med mig hem nu och sova hos mig men det kunde han tydligen inte. OCH han skulle följa med mig till landet men det kunde han inte heller. Han lovade btw båda sakerna. Han håller aldrig vad han lovar :(

Kommentarer
Postat av: Leyla

dom brukar inte hålla vad dom lovar.

2010-05-29 @ 15:39:58
URL: http://leylahjeren.devote.se
Postat av: Dz

Skärpning nu Granath!

2010-05-29 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0