sha sha la la

Härlig helg med min äskling :)
Igår när han väl var hemma från fotbollen (HAHAH AIK TORSKADE! Gjorde inte ett enda mål!) så pussades vi lite och så. Sen efter middagen gick vi ut och spelade fotboll med hans lillebröder och jag ägde ju dom som vanligt ;)
Har även lyckats tvinga i mig mat, har gjort så otroligt ont att tugga så det är löjligt. Men vill ju inte verka dryg och inte äta maten dom serverar så jag tryckte i mig.

Dagen idag har varit väldigt chill, hela dagen har gått jättefort.
Hade Engelska Nationella Speaking nyss och självklart så får jag bara VG+. Det är det första VGet jag nånsin har fått i engelska. Jag skäms jävligt mycket. Men ska förklara för min lärare att jag har svårt att prata eftersom jag har ont i tänderna och hoppas att han förstår. :)

Nu ska jag kolla lite mer på när grabbarna spelar Battefield här på skolans datorer.

Efter skolan ska jag hem till min älskling igen :)
HAVE FUN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0