otroligt osammanhängande

Jag pussade massor på min älskling igår!
It was very nice :)


Iallafall, kommer inte ihåg vad vi gjorde, eller jag kollade på Gossip Girl medans han tränade men ändå. Jag gick sen och la mig runt typ 9-10 nångång och det var asnajs. Vaknade tidigt imorse och låg och kollade på älskling medans han sov och kollade om han vaknade om jag pussade på honom lite. Det gjorde han inte :(


Iallafall... Nationella i matte idag. Gick väl helt okej men jag gjorde bort mig totalt på en fråga. Så idiotiskt att det är löjligt....! IG? Yes sir.

Sen på idrotten så hade jag inga kläder så jag och Kalle satt i solen och stekte och diskuterade vilka i klassen vi skulle kunna tänka oss att ha sex med, haha! Och nu vill jag inte ha några kommentarer om "men du har ju pojkvän!" Ja tack jag vet mycket väl om det <3 men jag har inga planer whatsoever på att ha sex med någon annan, varken i min klass eller annars.

Iallafall. Skön dag med massor av solsken, har tillochmed fått lite färg på bröstet bland annat. Mina axlar är lite röda också. Underbart hur solen tar!

Aja, orkar inte skriva mer nu.

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0