nostalgi x100

Oj vilken nostalgichock

jag tänker på H7, rummet där allt har hänt. Älskae 9B. 1999-2009. Forever in my heart.
jag tänker på hallonbergen, min uppväxt och hur jag träffade min bästavän. bästisar för alltid. musik, klippor och lådvin, right?
jag tänker på skogås och gamla vänner därifrån, hedda och ronja, hur försvann vi?
jag tänker på södertälje och landet, där många har lämnat sina avtryck. älskade familj och vänner.
jag tänker på min älskling. snart ett år. tusen fina bilder rusar genom mitt huvud. du är fin underbar fantastisk vacker bäst snyggast. jag älskar dig, oavsett vad baby.

jag tänker på min föredetta äss. jag förlorade dig till tobaken och spriten och fjortisarna. du var fin, du var min andra halva. nu vet jag inte vem du är. du har förlorat dig själv i jakten på att passa in. om du bara kunde hitta hem igen. jag saknar våra dagar.

Kommentarer
Postat av: leyla

vi ska ha det så himla fint i sommar. Så vi kommer nästan glömma alla fina pojkar som existerar. Men bara nästan. Du är bäst!

2010-06-01 @ 00:10:28
URL: http://leylahjeren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0