mopednews

Ska hoppa över det tråkiga som hänt och berätta om våran lilla färd ut till Vaxholm. Det tog en och en halv timma dit, vi var hos honom i typ 10 minuter, sen gick vi till statoil och köpte festis och nappar för 60 kr. Sen åkte vi hem igen, en och en halv timma till. Moppen var helt okej. Ganska många repor och "golv"kåpan var sönder i kanten. Men jag ska köpa den ändå. Kan köpa ny kåpa och så :)
Vet bara inte hur jag ska kunna få hem den... Våran bil har ingen dragkrok och vi måste ha släp för att kunna få hem den. Så måste typ hyra bil&släp för att få hem den -.-

Men snygg är det iallafall, och stor packlåda, samt så drar den inte iväg så mycket när man gasar. Älsklings moppe drar ju iväg som fan, vet inte hur många gånger jag nästan har ramlat av för att jag inte har hållt i mig ordentligt. Men bebis sa att den var skön att köra och så :)

så ska kontakta moppeägaren i veckan och så, måste bara lösa transportbiten först... Några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0