let me love you

Det var asgott med pizza! Kändes konstigt att äta däremot... Har ju ingen känsel i högra överläppen/näsan. Så det var lite läskigt. Men spillde inte eller något, så det var ju bra :)
Drog hem efter det, mådde jävligt illa. Såg även att mitt electronkort har kommit så nu väntar jag bara på koden... Känns hemskt däremot att jag har 6000 just nu men att jag snart kommer lägga dom på en moppe som jag bara kommer använda den här sommaren... Känns lite dumt, men men!
Orkar faktiskt inte sitta och svettas på bussen och tåget hela sommaren, och det är ganska värt det att lägga ut 6000 som jag sen får tillbaka.

Ska jobba ikväll, 16-21 och Angelica börjar samtidigt så får skjuts av henne, otroligt skönt!
Skriver väl mer senare ikväll om jag orkar. Nu ska jag läsa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0