i know you want to know

Listor är underbara när man inte har något att göra. Man slipper anstränga sig

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag fick gå tidigare från jobbet så jag slapp stå och vänta på en buss i 45 minuter och kunde då pussa på min älskling mycket mer!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Kollade på min baby. Han är så söt när han sover.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste Kenzas blogg.
Det sista du sa högt: Nånting till Felix
Det senaste någon sa till dig: Felix sa nåt
Vad har du druckit idag: Ananas/Apelsinjuice. och vanlig apelsinjuice
Vad var det senaste du åt: Korv med bröd
Vad var det senaste du köpte: En festis igår
Vad är det för färg på din ytterdörr: Hemma brun, hos älskling vit
Vad är det för väder hos dig nu: SOL VIND OCH VATTEN
Godaste glassmaken: Hallon eller choklad. eller båda två samtidigt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Sover du tungt: Ja
Drömmer du mardrömmar: Nej, inte så värst.
Favoritklädsel: Inga kläder alls
Favoritlåt just nu: Har nog ingen ATM
Vad ser du om du tittar till höger: Hallen, en pelare, garderober samt toalettdörrar
Vad gör dig glad just nu: Tanken av att sommaren snart är här!
Vad ska du göra härnäst: Jag borde verkligen duscha men nej. Ska nog gå ner och kolla lite på tv.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Nära botten. Jag saknar min älskling
Favoritgodis: Choklad!
Kläder just nu: Älsklings byxor tshirt och tjocktröja. Fast mina egna underkläder
Sommarplaner: London! Sen typ sola och bada. Landet med älskling (hoppas jag)
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Gitarr, ganska dålig men jag kan!
Morgon eller nattmänniska: Natt!
Vad är viktigast för dig: Mina vänner
Är du kittlig: Otroligt kittlig! Hate it
Snarkar du: Om jag är förkyld och typ sover på nåt konstigt sätt
Stjärntecken: Stenbock
Äckligaste insekten: Alla insekter
Längtar du mest efter just nu: PENGAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0