holding on to memories

Hemma nu :)
Spenderade natten hos min älskling, lovely. Vi myste i flera timmar och imorse så glömde vi att gå upp, så mysigt var det! Så vi skippade att gå till skolan när vi väl vaknat och så tog vi en dusch och la oss i sängen igen. Sen drog vi till Trångsund C och käkade kebab på grillen med två från älsklings skola :)

Ikväll händer ingenting, har lovat min lillebror att leka med honom hela dagen för att jag varit borta så mycket, det enda som står på mitt schema just nu, ganska tragiskt.
Fast juste, jag har 54 minuter på mig att göra en uppgift som beslutar hela mitt NK-betyg. Och jag kommer aldrig hinna så nu ska jag maila min lärare och desperat försöka få mer tid på mig...


Slänger in en bild från sum '09. Give it back, now please


Kommentarer
Postat av: Leyla

du kan leka med mig. Alltid... heheh för jag har inte heller något liv längre!

2010-05-27 @ 16:13:03
URL: http://leylahjeren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0