bildbomb

Jag tänkte lägga upp massa fina bilder på fina stunder med fina människor. .
Så nu går jag igenom gamla fina bilder på fina stunder och får se vad jag hittar.


vi var bäst tillsammans, unbreakable. ni är finare än finast.

 

 

Ronja, vi ägde. No doubt. Varför försvann vi?

 

Vi var bra. Nu är vi borta.

Ni var fina, väldigt fina. Många bra stunder i torvalla.

 

Många fina stunder med dig bästis, och många fler är påväg, svårt att välja en bild att beskriva hur fin du är.

 

fina familj.

 

älskade underbara fina lillebror. du räddar mitt liv, varje dag. världens bästa bror.

 

through up's and down's you will always be mine. i won't let you go. i'd rather die than live without you.

 

var ska jag börja? tio år. 10 fina år av mitt liv. ni är världens bästa och jag glömmer er aldrig.


Kommentarer
Postat av: leyla

du är ett sånt himla stort plåster så du förstår inte<3

2010-06-01 @ 00:08:54
URL: http://leylahjeren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0