du är mitt solsken, varje dag

Förlåt för att jag inte har bloggat nånting! Men var hemma jättesent igår kväll och somnade nästan direkt. Och imorse försov vi oss så jag kom försent till jobbet. Sen har vi myst i soffan och nu ligger älskling och sover. Klädde precis av honom så han inte dör av värme. Han är ju så varm hela tiden <3

Jobbet var stressigt iallafall. Hade en jättejobbig kund idag som var aa.... Jobbig bara! Vi har extrapris på lime just nu, 50% på lime. max 10/hushåll. Han hade köpt 20 och då bara fått rabatt på hälften av dom och då ville han ha pengar tillbaka och shit. Asjobbigt. Och jag är verkligen INTE rasist, (jag är halvserb, min bästavän är halvturk, min andra bästavän är 25% tysk, min kusin är 50% jamaican. Återigen jag är inte rasist!) Det är bara det att 9/10 av alla jobbiga kunder är invandrare. Så är det bara. Det är inte rasistisk. Det är statistik. Jag är inte rasist!

Ska gå och borsta mina tänder nu, är jättenoga nu eftersom jag har hål i en tand... :(
Sen ska jag krypa ner bredvid min baby och sova ut imorgon. Ska bli otroligt skönt :)

Hoppas ni har haft en bra fredag&lördag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0