brännskada

Inte så jättebra bilder men ändå... Brände mig på avgasröret på älsklings moped när jag skulle ställa den mot staketet... Kan dra upp översta hudlagret så det blir som ett tak över resten av benet, coolt va? Snacka om partytrick! Det jobbiga är att jag vill dra på mig tights för kvällen men det går ju inte över det här och det är fult att ha ena byxbenet uppdraget. DILEMMA! Får bli ett par längre shorts är dom jag har just nu. Sticker nog tillbaka till skogås och east och min älskling igen, ska lägga ner kläder till imorgon bara och göra något åt mitt ben... Haha att jag aldrig lär mig!
Juste, det rinner typ vatten (eller något sånt som kommer från kroppen) ur såret, nej inte var, typ vatten... ILLA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0