20+

Varmt idag! :D
Synd bara att jag hade på mig svarta jeansleggins samt svart tjocktröja, plus skinnjackan med mig. Det var inte så härligt :/
men nu sitter jag i shorts. Har precis duschat för tredje gången idag haha.
Ska dra och jobba om typ 50 minuter, 17-20. Vilket ger cirka 250 kr. Ganska ovärt men ändå :)
Hämtade förövrigt ut min lön idag, 3728.5 kr. Sweet va? Plus nya p-piller men det är ointressant.
Så just nu har jag 5700 kr i cash + 1000 på kontot. Och moppen kostar 6000... Då är det 700 kvar till annat :)
Men nästa månad måste 1000 tillbaka till mormor, crap. Det är det värsta med att låna pengar. Man måste lämna tillbaka dom.

Aja, ska gå ner och äta något nu :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0