you and i collide

min pojke skulle ha legat bredvid mig just nu
och haft sina armar runt mig
och jag skulle haft min mun mot hans hals
och påminna honom om hur mycket jag älskar honom
och han skulle säga jag älskar dig också gumman
sådär som han alltid säger
och jag skulle få rysningar över benen
så som jag alltid får när han säger så
men det får han inte veta
för han vet vad det betyder
och då skulle han skratta med sina vampyrtänder som jag älskar så mycket
och jag skulle bita honom lätt
och önska att jag inte hade hela världens metall i munnen
att jag istället hade raka fina tänder och vampyrtänder
då skulle han kanske älska mig lite mer
om jag hade fina tänder
smalare lår
rakt fint hår
då skulle han kanske älska mig lika mycket som jag älskar honom
och ha svårt att förklara just precis hur mycket
för det går inte

Kommentarer
Postat av: emilia

helt sjukt fint rebecca. det samlades tårar i ögonen. du duger som du är. du gör det, sluta aldrig vara du!!

2010-03-10 @ 02:39:07
URL: http://soundofsilence.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0