whine up

Jag vet att jag är lite duktigare på att blogga nu, men det kommer dö så fort baby kommer hem igen. Då dör datorn.
Anyway så har jag nyss fixat med min nya säng :D
Awesome sweet great. Typ liksom.

Ja, jag är fullt medveten om att den ligger på golvet (och det är inte skit på den eller på väggen, snarare skit på min kameralins). Men kan inte skruva på benen nu eftersom jag är vägg i vägg med grannen och han skulle då störas otroligt mycket. Så får göra det på... Lördag har jag nog tid till det!
Jobbar till 22:15 imorgon, hemma runt elva om jag har tur. Då är det för sent, samma tid ungefär på fredag. Alltså för sent. På lördag jobbar jag bara till två så då har jag tid att fixa det :)

På söndag kommer älskling heeeeeem! :D WIHOOOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0